My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

anda

anda :) heyy my friend thx bg pnjam tlinge utk mndgr sgale mcm probs aku n sgale story story aku yee.aku appreciate tuh tau :) ngee ~ thx for keeping sgale secret menyecret aku drpd org'' yg trtntu.wahahh ! n the last thing thx bg nsihat ur ape'' yg semaksud dgn nyer. ahahh ! love u lah friend.klau xde kau aku xtau siak cam mane..terperap jekk story story ur probs probs aku dlm mane kwasan yg ade kt hati aku niyh.perghh poyo pulak.xpe skali'' poyo xpe klau slalu poyo xboley..wahahh ! eh lgu yg kau buad atas name tutt tuh sdp duhh. ahahh ! *senyum lebar :D  thx again dear ! wee ~
Thanks for reading . Muahh sikit :*