My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

seni :)

now i am colouring my seni ! the tittle is TIADA AEDES TIADA DADAH.eh salah salah ! TIADA AEDES TIADA DENGGI lahh ! MUAHAHAHH susah weyy.knp lah kene buad psl denggi sume niyh.bab'' lukis mlukis niyh bkn nyer suke sgt pun.HEHE buad lah psl rumahku syurgaku ke.tak pun psl angan'' ku.perghh.emang mcm'' ar aku lukis kan.HOHO eh wa nk continue wa pnye seni lah babe.kang xsiap mampus wa.bye bye blogger :)
Thanks for reading . Muahh sikit :*