My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

soal siasat

heyy blogger ,
 hari niyh kene soal siasat seyh gan membe..siak ar dorang tuh..smue dsabkn kjadian smlm duhh..ishh..klau aku tahu akn jdik cam niyh aku xbwk fon smlm siak..perghh..tp nseb baek aku dpt kate kate yg bernas..ahahh..kate kate utk mlarikan diri..
* kpd membe yg brknaan..try ar slongkar fon aku if brani..ahahh..smpy ke lubang 
  cacing pun korang xkn dpt slongkar fon aku tuh..lupekn lah hajat korang utk 
  mgetahui siapakah 'manusia' yg aku txting tuh..wahahaa..
Thanks for reading . Muahh sikit :*