My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

exam day 2

perghh ! today exam geografi susah siod ! setengah jam berlalu aku baru no.18 :( otak dye an .giler ar . bab bab yg bearing tuh mmg aku lemah giler seyh . perghh . pecah otak siak . bi paper 1 okay lah tp susah sikit . bi paper 2 sng giler seyh ! pheuw . susah payah hafal characters jap lg mmg tuh yg kuar . tp mule mule pun dorang rmai kate kuar characters so thats why lah hafal tuh . yeahh ! writing okay lah wlaupun kene buad speech tp nsib baek tjuk sng . psl how to lead a helthy life . yeahh ! melimpah limpah siak idea bab tuh cpt jek . yayy ! bi target B lah . tp geografi mmg xtrget A or B lh kan . mmg trget C !!! urghh ! tension seyh . k lah guys cabut dulu ~
Thanks for reading . Muahh sikit :*