My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

result ?!?

hey hye hoy . today i want to talk about my result :( so sad lah dherr =.= my result perghh . mmg conquer 'C' lah seyh . perghh . bersiap sedia lah utk mndgar bebelan drpd my mother . pheuw ~ giler kan aku . huishh . okay result nyer berbunyi begini :-
BAHASA MELAYU - B
BAHASA INGGERIS - C
MATHEMATICS - D
SCIENCE - D
PENDIDIKAN ISLAM - C
KEMAHIRAN HIDUP - C
SEJARAH - C
GEOGRAFI -  B
so total nyer ialah :-
2B 3C 2D
gempak kan ? HAHA btw even xde yg failed tp still xmemuaskan lah dherr =.= 'A' mmg harapan ar kan .nvm i will try my best in the next exam :) okay ? so chill chill :D ukay lah anda anda sekalian saye ade bende nk buat . HOHO darr ~  

Thanks for reading . Muahh sikit :*