My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

teka-teki

yuhuu ! hey there ! smlm boley ark aku , bella and oya men teka teki kt FACEBOOK . haha , best boley ark . bedekak gilerr . penat pulak aku layan dorang tp xpe yg penting gempak and best . macam'' ar aku teka dorang an . yg penting kalau tanyer si oya tuh ofc lah dye boley jwb xpon jwapan dye tuh hmpir'' same . yelah kan orang pandai . huhu . aku gan si bella gilir'' . haha . tapi dye amek same kt tempat yg aku carik . haduiii . naseb baek ade yg dye xboley jwb . itu bermakna dye blom bace lagi teka teki tuh . HAHA tapi ade gak lah yg dye tahu sbab dye da bace . lalalala ~ then kiteorg teka sane teka sini tibe'' dah pukul 12 lbih . then tibe'' mate aku pulak kuyu laen macam jek . HAHA that's means i nak tido !! haha . ngantok lah dherr . sbab gelak byk sgt kott . haha .gelak smpy bedesing seyh rumah aku . haha . sengal kan . eh kay lah dherr wa nk chow dulu . byebyee .
Thanks for reading . Muahh sikit :*