My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

truth or dare :)

truth or dare ?!? oh my ! giler siak men game niyh.pergh aku kene soal mcm'' siak.akhrnyer rhsie aku trbongkar plak. WAHAHH aduhh.aku nk pilih dare jek tp kene gilir''.if truth dah then kene dare plak then ulang'' cam tuh lah.kalau bab'' truth niyh mmg aku xsuke ar kan.dare pun xsuke tp better drpd truth ar KOTT. HOHO sbab truth niyh mmg aku lemah skit ar an kalau soalan nyer MENCABAR ! KAHKAHH tp game niyh boley release segale bagai tension and stress . yeahh ! that's my style :) pheuw ~ sudahlah sampai di sini saje . aku nk tlis psl laen pulak.HEE ~ byebyee :D
Thanks for reading . Muahh sikit :*