My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

luahan hati again :(

oh very the damn ! aku hmpir nk mgalirkan air mate buad kali ke2 :'( this 2 days mmg hari menangis sedunie ape ? Perghh ! HURT siall . tadi aku ade sesi luahan hati dherr dgn siape korg jgn sebok nk tau ye . sbab korg xperlulah nk tau byk'' kan . nt kang ade yg kecil hati pulak . btw aku td nk mngalirkn air mate au tp aku tahan jek sbab aku xsuke tnjukkan ksedihan aku kt dpn org . aku if nk nanges aku akn nanges sorg'' kcuali ade skali tuh jek lah aku TERnanges dpn member aku pulak . huhu . sbab tuh mmg dah xboley nk tahan doh air mate tuh . sbab mmg dah nk kluar . so nk buad cam mane kan . xkn nk taruk mangga pulak kt mate niyh kan . dah knape . haha . td air mate aku dh bergelinang jek kan . tp sprt yg aku katekan td aku xnk and xsuke tnjuk ksedihan aku kat para umum . cehh . biarlah privacy :) dah lah mls lah nk type pnjg'' nt kang melalak aku kat depan PC niyh :'(
Thanks for reading . Muahh sikit :*