My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

Seminar PMR Episod 1

hello good night everyone :) hahaha i want to tell about today story . wahahahh speaking pulak . maklumlah hari niyh seminar ade subject english so thats why lah macam niyh . hohoho first mule'' aku sampai sane dalam pukul 7 lebih lah kan . then sampai'' aku disambut oleh nik nur haziqah nadiah bt zamree . full ame gitu . sebab aku xtau kan tempat nyer kt mane . kang salah masuk kan sudah menjadi problems -.- hahaha then sampai terus duduk jap . hohoho then bapak aku boley pulak bebual gan membe dye kan . macam mane lah boley jumpe gan membe dye pulak kan kt situ . tapi anak nyer aku tak dapat nk detect . wahahahh lantak ar kan . hahaha then pukul bape tah daftar ar kan . beratur punye beratur then sampai ke pangkal nyer . then org tuh tnye name then aku tunjuk lah mane name aku kan . sebab mase tuh mak intan dye tolong daftarkan . Weee then time aku tengah line up tuh kan ade pulak sorang minah niyh ''ehem ehem'' . aku pon pusing ar nk tengok sape kan . rupe'' nyer atikah md. yaziz . hohoho Ishh buad kaget jek . wahahahh kan endon aku dah kuar . then dah habes daftar amek fail sume kan then masuk lah dalam . perghh xmacam sejuk giler pulak kan . dh lah aku pakai kemeja then lipat lengan kan . serius sejuk giler nk mati . aku kat dalam tuh macam rse beku dohh . betol what . haihh . then intan ade minat sorang mamat niyh . 50% hensem 50% comel . 70% tinggi 30% keding . wahahahh . then si nik pon ade minat jugak . haihh . macam'' lah dorang niyh . huhuhu aku gan mo blom scan lagi . then aku dh jumpe . wahahahh tapi aku jumpe time dh petang'' sikit an . hahaha baru gempak dherr . tp hensem sgt kott . mon kate comel . hoho IDK (: tapi yg intan , nik n aku suke tuh mesti dh ade girl punye . xmgkin lah xde . hohoho mon jek yg blom dapat detect lagi . wahahahh then pukul 5 gitu balek ar kan . mak aku boley pulak bebual gan mak sape tah aku xkenal . secara kebetulan pulak org yg mak aku bebual tuh rupe'' nyer mak kembar mus -.- hohoho sengal giler . haihh macam mane lah mak aku boley bebual gan mak cik tuh pulak kan . nseb baek si kembar mus tuh xperasan aku tp maybe dye perasan kott . entah lah . xamek tau pon . hahaha eh eh kay lah byebye nk tengok itu ini plus malas nk type panjang'' cuz nanti eck kene updated lagi . haihh -.-

Thanks for reading . Muahh sikit :*