My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

calling calling :)

Woott Woott td calling calling wey dgn dye . hahaha sumpah bedekak . wa xboley siak dgr suare dye yg mantap tuh :P hahahaha tp mmg wa ckp agk slow ar td kan sb line tak clear . dh lah mse tuh wa kt dapur beb buad homework while online and dgr lgu kt pc . Yeahh first dye call wa gune number kazen dye . wa mmg terkejut giler plus xtau nk angkat ke tak an sb takot parents dgr .pheuw then dye kate kredit kazen dye skit so dye suruh aku call balek so aku call ar tp 5 minit kemudian ar . tgk keadaan . hahaha then call punye call tetibe bpk wa nk pegi dapur pulak an so wa ckp gan dye line tak clear then dye kate bye . Yeehaaa I LOIKE :D loveyou  <33
Thanks for reading . Muahh sikit :*