My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

teknik menjawab agama ==''

walawehh . today i wanna story bout teknik menjawab agama :) haiyoo . giler lah weyh . mule'' okay ar an . biler dh nk dkt abes tuh serius mate aku dh mcm hampehh jek seyh . elak kan jek aku baring an kt situ . hahaha gaye ustazah tuh pon cam boring skit ar . tp mule'' mmg xboring wey tp dh akhir'' tuh perghh . xterkate seyh . walawehh . biler dh abes tuh lepak kt balak sebentar sambil dgr'' lgu plus buad kugiran an . hahaha then beli ice cream :) Wee then after tuh bosan an so pegi ar tgk dorang buad 'banting' . wtv ar an . hoho . aku gan ieqa halim pegi kaler tmpt ltk kentang . hoho sengal an . xde keje siot . then patah balek balak nk tgk my father dh coming blom . hoho then after tuh pegi tmpt dorang balek . aku gan pink pegi kaler botol mineral water sape tah . haha tuh bru lah seni nme nyer kan . hahaha :) sengal jek  kan . then pkul 5 lbih gitu my father is coming . so go back lah . hahaha thats all . BYE
Thanks for reading . Muahh sikit :*