My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

Bella's Party :)

Woott woott sumpah best giler hari niyh . Yeahh mmg gempak giler ar an . setelah lame cuti akhirnyer jumpe jugak ye membe'' . today we alls celebrate birthday bella yg telah sekian lame tuh kan . HAHAHA then ofc lah ade snap'' kan . xsah beb klau xde snap'' . tp mls nk upload . penat giler weyh . so lu org pndai'' lah tgk kt fb ye . bg sesiape yg ade my fb jek lah . yg xde tuh dduk diam'' eyh . keep quiet :P LOL eh ngantok lah mls nk tlis pnjg'' . byebye
Thanks for reading . Muahh sikit :*