My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

Hari Terbuka :)

wahh rase cam dh lame giler siak xpost post kt blog niyh . jom mule ! today is hari terbuka wokk . aku pegi pukul 8.30 a.m :) aku pegi dgn bpk aku cuz mak aku busy kemas'' rumah cuz ade org nk dtg . then dh pegi pegi tuh . time aku sampai durian yg tgh amek result tuh an . lame boley . almost 30 minutes kott . dh ar aku tgh lapar an mklumlah belom breakfast lg :D huhuhh then after durian dh abes tuh my turn pulak ar an . skejap giler babe . 5 minutes jek . yeahh bagos ar . if mak aku yg pegi msti lame giler . aku rse setengah jam kott . naseb baek bpk aku yg pegi :) then ckgu geo puji wa babe . wuhhuu . dye kate aku dlm kelas kepoh tp kepoh yg menceriakan kelas ar an . then if ckgu tnye aku ade responds ar an kire cam xde tido ar dlm kelas an . Wahh aku dgn bngge nyer senyum jek an spanjang tuh . hohohh ckgu bg lah kate'' smangat gituh :P LOL hahahahh then biler dh abes balek ar an . then aku tunjuk lah nombor yg keseluruhan tuh kan . hahahh bpk aku tnye dpt nombor bape aku ckp lah 135 then bpk aku ketawe :D LOL then bpk aku kate per brape aku kate 200 lebih . hohohh Yeahh yg pntg xdelah corot sgt kan . hehehh :)
Thanks for reading . Muahh sikit :*