My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

HARI USAHAWAN ♥

hello hello . today i wanna talk about Hari Usahawan :) Woott woott sumpah bestt giler . tp lg best last year lah kan . nvm lah yg pntg seronok and having fun giler . walaupun mmg kecoh nk mati pun tp mmg gempak giler dohh . hahaha theese are some of the photos okay :) Enjoy !! gerai kteorg namenyer SOLEY'' :) korg ade ? korg xde tau . Wee

hahh niyh ade kak limah . hahaha amek kau  ! aku jumpe kak limah beb :D lu ade ? lu xde beb .
hahh niyh gmba mereka'' yg masak dbelakang ye :) cetgk cetgk . hahaha


hahh then niyh mkanan yg kteorg jual eyh . tp aku xamek smue lah . yg mane sempat aku snapk then tuh jek lah yg ade ye . harap maklum .


then lepas dh jual'' semue msty lah penat giler kan . hahh niyh gmbar time mereka'' semue penat ye . astagarr . dh mcm tahanan pendatang asing pulok . ngehehehe .



bagi penutup story wa niyh . wa nk share gan lu org gmbar'' yg telah di snap ye . gmbar kite'' je . hahaha Enjoy !!





 okay dah mls nk tulis panjang'' . haha penat lah tgn niyh . btw nk siap'' pegi tuition niyh . nt kang lmbt pulok mcm smlm :D Wee kdah bye :)

                             - THE END -
Thanks for reading . Muahh sikit :*