My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

Majlis Persaraan Pn.Hjh.Arfah :'(

heyy . lame rase nyer xupdate blog kan ? fuhh . hari niyh nk update psl . . . tgk lah sndrik tajuk tuh ye . reti bace kan . klau xreti nt saye ajarkan ye . haha act dh lame nk post bnde niyh tp bru skrg tangan niyh rajin nk taip . haha mls nk tulis pnjg'' lebar . korg just take a look the picture jek eyh . really miss Pn.Hjn.Arfah ♥ 







act ade lg tau gmba tp nk kluar lah so you olls tgk kat facebook.com jek eyh . harap maklum . kbye
Thanks for reading . Muahh sikit :*