My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

GIRLFRIENDS ♥

Okay nama budak yg dekat atas ni Shyuhadah Sadi :) Dia ni same sekolah dgn aku sejak sekolah rendah lagi . Darjah 1 dh sama kelas tp biaselah kan budak budak kecik lagi manelah nk tegur menegur ni . segan silu lah katakan . haha sampai lah sekarang aku same sekolah lagi dgn dye . boleh dikatakan sekolah rendah sama , sekolah agama sama apatah lagi sekolah menengah . haha tapi time Form 1 mase tuh tak same kelas lagi then bile kelas gabung baru sama sehinggalah Form 3 sekarang ni . Dalam kelas dye bukan dduk dengan aku , dye dduk dgn ika then tetibe cikgu tukarkan tmpt so dye dduk dgn intan . then cikgu tukar lg . so dye dduk dgn aimi tp time sejarah jek lah dorang tukar . haha sape jek nak seyh tukar tempat segala bagai ni . lepastuh after trial ade streaming pulak . then dye same kelas dgn aku . so aku dduk lah dgn dye kan . haha tgk kteorg ni asyik bersama jek . haha bak kata pepatah bagai isi dengan kuku . Ewahh haha . So dlm kelas baru ni nt aku asyik bebel lepastuh nyanyi lagu yg same jek . habis tuh nk buat mcm mane kan . dah lagu tu jek yg terlintas dlm fikiran aku and secara automatik nyer lagu tu terkeluar sendiri drpd mulut aku . so sorry beb . haha lepastuh kalau gossip mmg tak berhenti lah kan . haha I LOVE YOU  

Okay yg ni pulak name dye Atikah Md.Yaziz . Dye ni tempat aku luahkan perasaan  . Tempat aku luahkan kemarahan . Dan tempat aku luahkan kegembiraan . Thanks kawan sb sudi mendengar segalanya . sebab sudi mendengar segala kerumitan dan masalah in my life okay . Really appreciate it . Aku dgn dia ni klau bergossip mmg tak ingat dunia . nak nak kalau time kelas agama mmg gossip jek lah kan . dgn hot story nyer lain . haha rindu saat saat macam tu . yelah kan sejak dah streaming class ni kite kite semua berpisah . Ciss . budak atas ni dh masuk kelas pandai sekarang . kelas 3KT2 beb . hoho dah tak boleh nk gossip semua dgn kau doh . Haihh -.- Tapi takpe rehat still boleh jumpe kan . time balik pun boleh . kan kan . okay bye I LOVE YOU



Hah yg ni pulak name dye Nik Nur Haziqah Nadiah Zamree . panjang kan nama dye . ishh ishh nama bapak pendek jek tp nama anak kemain kan . haha  okay dye ni pandai boleh . Trial PMR dapat 5A's dherr mane tak nyer . dye same kelas dgn Atikah Md.Yaziz tuh tp before tuh dye kelas 3PD1 kelas kedua bhaii tp disebabkan dye sorang je yg ERT so ckgu suruh pilih nk stay ke nk pindah KT2 . so dye pindah lah KT2 . lagi at least adelah kawan jugak lah kan drpd kelas PD1 tuh takde kawan nt kesunyian lah pulak . Dye ni agak pemalu lah jugak kan . Haishh susah ni kalau pemalu . Dye ni lemah lembut dherr tp kalau dye cubit ke kan Perghh ngilu -.- haha Dye ni kalau tengah study ke hape ke kan then tetibe ade orang tengah gossip mesti dye berhenti study dan dia dengar orang tu gossip . selalu sangat . lagi lagi bile aku dgn Md.Yaziz tu gossip . haha nik nik . btw I LOVE YOU


Ini Intan Nadiah . Dalam gambar tu nampak ayu kan tapi kenyataan nya dekat sekolah Perghh minah gangster dherr . kecut mak nyah . haha Dari cara jalan je dah tau nampak macam gangster . haha dorang kata time sekolah rendah dulu semua takut dengan dye sebab muke dye garang giler . dah lah pengawas pulak tu . dye memang lah sama sekolah dengan aku tapi kelas lain lain so aku tak rapat dengan dye . so feeling tu tak rasa ape ape pun bile tengok muke dye time sekolah rendah dulu . haha streaming class dye still 3SD . takpe its okay friends ada hikmah di sebaliknya kay . bila takde kawan rapat bersama kita makna nya kita kena belajar bersungguh sungguh demi mencapai kejayaan . sebab Tuhan nak tunjuk kalau kawan itu ada bersama kita , kita takkan belajar . beul kan ? Tapi bila kawan itu takde bersama , kita akan berasa sunyi dan kita akan teruskan usaha untuk berjaya . So chillax kay . nanti akhir tahun kan kita gather dekat kelas asal . aku memang tak sabar gile nk PMR lepas tuh boleh berkumpul macam dulu dulu and gossip semua tu lepastuh amik gambar sama sama . haha sungguh tidak sabar . Aku tau kau boleh buat lagi better daripada sekarang kan Intan ? You can do it babes . Okay bye I LOVE YOU

Thanks for reading . Muahh sikit :*