My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

- . -

Eh manusia mentang'' lah kan . Kau tak payah nak tunjuk macam gentle sangat lah depan aku . Tapi aku pelik kenapa kau nak suruh 'dye' tengok account facebook aku ? Kau nak suruh 'dye' stalk aku ? kau nak suruh 'dye' busted aku or nak suruh 'dye' tengking melulu dengan aku ? So what ? kau pikir aku kecut macam kau ? Hahh ? Sorry lah brader wa sikit tak kecut sama lu ar . Apa kau pikir kau boleh lah buat apa'' dalam facebook kau tu tanpan aku ketahui . Sorry lah brader wa tak bodoh macam lu . Okay ? So watchout ye manusia -.-
Thanks for reading . Muahh sikit :*