My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

Karaoke :)

Hey . Okay harini nak post pasal harituh me and hurun pegi lah Danga City Mall . kita orang nak pegi karaoke . dah habis PMR lah katakan . Apelagi release tension lah bro . haha Then sampai'' jek survey harga Iphone , Ipod and Ipad . Adik dye yg suruh dye survey kan . Then after survey tuh pegilah menuju ke tempat karaoke di tingkat berapa tah . lupa sudah . Then dah lepas kraoke semua apelagi lunch time :) Turun jek dkt food court bawah tengok'' jek Perghh tak macam ramai pulak kan orang . Kejap lagi tengok jam pukul 2 lebih . memang tak lah kan . tuh time orang kerja luch . So kitaorang carik tempat duduk dan makan jelah dkt situ . After makan masuk Metrajoya kejap . Aku nak carik rantai :) Then dah jumpe barang aku keluar Metrojaya masuklah satu'' kedai . Tengok'' jek tak beli pun . Suka hatilah kan . Kitaorang tak kaya macam korang -.- Lalala Terasa ke ? So ada aku kesah ? Err -.- Then dalam pukul 3 lebih gitu kitaorang balik sekolah balik . Btw , just enjot those pictures below okay ? Kbye :)





 
Thanks for reading . Muahh sikit :*