My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

Cinta Muka Buku - Najwa Latif

Hohoiii :) Eh today nak share pasal video ni . Actually dah lama dah video ni dihasilkan tapi baru sekarang berjaya di-upload . haha Video ini dihasilkan pada hari terakhir sekolah . Berapa haribulan entah tak ingat lah . Let me introduce the person one by one in this video . Yang pakai selendang hitam tu Atikah , yang pakai tudung sekolah tu shyuhadah and yang tengah'' tu its me . Muehehe Semua baru balik sekolah so muka semua tah pape je . Video dirakam oleh Intan di rumah aku lah . Hokalohh haha Actually pada harituh ada Part Class dekat City Square . Dia orang tumpang my house nak salin baju solat semua . Oyeahh Sorry lah video ni memang gedik sikit eh tak banyak wehh . haha Alahh tapi kegedikkan tu hanyalah berpura-pura sahaja . Sesaje release stress segala bagai . Okay malas nak cakap banyak . You alls enjoy this video okay . Chow :)

Thanks for reading . Muahh sikit :*