My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

I love to make faces :)

Choyy ! Heyy :) Perhatian perhatian harini  kite nak update pasal . . . hmm pasal . . . alahh malu lah nak cakap cengini . Awak tengok jelah tajuk dekat atas tu eyh . Kite malu lah nak cakap . Malu gila ni . Tak nampak ke muka kite tengah 'blushing' gila tahap maksima ni . Wewitt :* Psstt awak tengok jelah apa kite nak update kali ni eyh . Ni hah dekat bawah ni kite nak tunjuk apa yang related dengan topik tersebut . Kalau dah takda kerja boleh lah cuba buat dekat mana mana pun . Tak kesah dimana anda berada . Okay merepek -.- Kdah saksikan lah :) Oh btw sebelum tu sorry lah ye kalau kalau gambarnya terlalu kecil untuk dilihat . Gila apa nak upload banyak ni . Berapa tahun lah agaknya nak habis kan . haha Kbye :)










Psstt sometimes menggila sengsorang dalam bilik pun best jugak tau . That is how we express ourself . Cewahh speaking siod aku -.-  Eh eh okay lah nak layan peminat kejap . Ramainya peminat aku ni . Haihh Kbye Muahh sikit :*


















Thanks for reading . Muahh sikit :*