My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

4SN4 XD

Heyhyehello :) Eh eh tengok main title dekat atas tuh . Oyeahh (Y) Yeayy akhirnya dapat jugak aku masuk kelas science . Tak kesahlah science berapa pun tapi happy gila wehh dapat masuk science . Wuhuu Dah memang cita-cita aku nak jadik doktor haruslah kan masuk kelas science if aku masuk kelas account memang tak ar kan nak jadik doktor . haha To intan selamat tinggal . haha Lol Alahh kelas kita sebelah'' jek pun bukannya jauh sangat kan . Nanti kau sering'' lah datang kelas aku ye . haha Kau kirim salam eyh dekat semua cikgu yang dah pernah masuk kelas kita dulu . Lepasni aku dah tak boleh buli kau and kau pun dah tak boleh buli aku . haha Kita sama sama dah ade mangsa baru kan . Lol Okay okay byee readers :) *senyum lebar*
Thanks for reading . Muahh sikit :*