My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

Girls hangout :*

Wuu wuu ~ See the title ? Yeahh itulah entry kalini akan membincangkan tentang ''girls hangout'' Chopp ! Aku niyh dah macam nak bagi syarahan apa pulak kan Okay okay diam Harituh kan kan kan we alls hangout sesama sebab one of our member yang dekat MRSM balik for one week holiday Wuhuu Kay diam Then first kita orang pergi main bowling dekat Danga City Mall then makan nasi ayam penyet for lunch then jalan jalan jalan then blah pergi City Square wuuu ~ Act pergi cs sebab ada orang mengidam yogurt haha Siapa ? Tak yah tanye ar diam jek ahh Then jalan jalan jalan terserempak dengan ramai orang wehh Sampaikan jumpa budak tuition aku time form 3 She's date with her boyfriend Aww :* Dah ahh malas nak cakap panjang Cuci mata jelah kay ? Adios !
Okay sekian untuk harini Okay bye Kejap ada last picture :)
haha senyum fake aku :P
Okay dah byeeeee :) 
Thanks for reading . Muahh sikit :*