My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

kem maths n science :)

DAY 1

woahh ! bestt :) tp pening ar maths blajar algebraic . i hate that :P xsuke algebraic woahh . buad otak explode jek . tp boley lah . phm ar jgak an . tp nt eck eck confirm lupe punyer . HOHO eck ade lg yayy . da lah td sc xde . straight satu hari math jek . perghh . mmg mate aku diselubungi dgn nombor jek lah kan . spatut nyer ade sc tp ckgu yg ajar tuh xde coz ade hal yg tdak boley dielakkan . so blajar math jek ar one day niyh . eck xtau ar sc ade ker ark . jgn eck math lg sudah . pheuw . mmg full of maths jek ar an otak aku niyh . perghh . eh eh . kay lah . nk mndi coz ade tusyen . perghh ngantok bhaii . penat lg . pheuw :P
Thanks for reading . Muahh sikit :*