My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

merayap :)

hey hye hello :) wahh td ptg aku pegi ke TESCO . yayy ! alahh tp kt saner xde pape sgt pun plus xrmai org . sunyi bhaii . aku bli koko krunch , twisties , ayamas , susu , roti , papa roti , bliss , yogurt , maggie n ade lg ar . xigt plus mls nk tlis smue . penatt meyh . twisties da abes dah . blek mkn . papa roti xyah ckp ar an . dlm kete tros jek mkn . ohh ohh . then mase balek tuh aku beli COOLBLOG . yayy ! td sjuk siot mklum lah hari niyh kan hujan . sejukk gilerkk ! w0ww ! eh eh aku nk g mkn ayamas lah . byebyee . jmpe lg nxt time :) ch0w !
Thanks for reading . Muahh sikit :*