My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

hang out :D

td balek'' skolah tros mandi then siap'' tp blom pkai tdung lg ar . then kol 1 gitu syudud n intan tumpang salin baju jap . then dh siap'' smue tngu mak syudud amek kat umah aku . yeahh mau pegi KFC Persada mahh . celebrate birthday hurun plus memey . sorry guys aku xbg hadiah . nt if sempat aku carik lah ye hadiah ape'' utk korg . if ade mase nk kuar'' lah an . if xde so sorry mah . then dh smpai KFC dduk smue then tngu smue dtg ar an . smentare tngu dorg kteorg yg dh smpai niyh order lah mkanan dulu sbab nyer smue mmg dh lapar giler . mane xnyer smue klau boleh tahan drpd nk mkn . hahaha sengal an . sb nt if dh mkn kt umah nt kt sane dh xboleh nk msuk pape kan . so thats y lah camtuh . hohoho then dh abes'' makan jek kteorg gerak cs . mau tgk movei KARAK . pheuw . then tgk ar movie tuh an . citer tuh byk terkejut so mmg byk kali aku jerit'' gan mon . hahaha yg org blakang memekak an . hahaha kteorg pon btw . hoho then dh abes kteorg pon jalan'' ar an . aku carik baju . msuk inner kluar inner then msuk lg . haha then msuk F.O.S dh dpt tp nk tgk kt PADINI dulu . haha then kat PADINI bru ade yg berkenan di hati . haha then aku pon beli lah kan , Yeahh then si syudud pulak nk carik baju so dye gan mon pegi msuk inner . aku gan intan pegi carik purse sbab purse aku dh nazak . haha then dh dpt . then balek Persada balek . then tngu lah bpk intan . smentare tuh snap snap lah kan . cam biase dherr . then bpk dye dh smpai . balek lah umah aku . then mon dh balek tngal syudud jek kt umah aku . kol 7 lbih baru mk dye amek . haha kesian kau dud . hoho so thats all for today . chow .
Thanks for reading . Muahh sikit :*