My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

last day exam :)

wahh . last day exam tuh . today just exam seni paper 1 n 2 lukis'' jek . hoho paper 1 td mmg boleh dikatekan smue aku hentam kcuali satu soalan jek kott yg aku xhentam . haha sengal kan . sebab soalan dye mcm hampehh . gmba pon ade yg xnampak . gelap giler . then ade soalan yg same lah . merepek jek . haha yg lukis'' tuh aku buad pemandangan indah . mmg indah giler pemandangan yg aku buad tuh . hoho simple giler lah an . haha . then time balek jek mmg smue kecoh'' ar an . mklumlah holiday kan . haha tp malangnyer eck and isnin ckgu ngade'' pulak nk buad kelas tambahan . aduhh . bru nk bgun lmbt eck . Err -.-
Thanks for reading . Muahh sikit :*