My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

menyesal :|

okay nak citer psl semalam . smlm kan after balik tuition pegi lah JUSCO TEBRAU lah kan . nk shopping baju . semate-mate kan . agaga then hampir smue kedai baju aku masuk lah kan . aku msuk esprit , guess , mango , milk , roxy , padini tah ape lg lah kan . lps tuh dh jalan'' tuh msuk lah padini lah kan . mmg ramai giler doh . sesak siot . aku jalan drpd depan smpai lah belakang dlm padini tuh . lps tuh aku patah balik pegi depan . then aku TERnampak lah baju keneja niyh . mmg nk beli pon . lps tuh belek punye belek . mmg rambang mata xtau nk pilih yg mane . aku kan mmg mcm tuh . alahh standard lah brother . haha then dh dpt . aku pegang 3 kott . then tolak 1 . tinggal 2 lah kan . then tnye my father yg mane okay ? bpk aku kate mane'' yg suke lah . lps tuh bpk aku suruh beli 2 then tah knp dgn aku niyh aku pegi beli 1 jek . kepale otak dye ar aku niyh kan . ade OFFER beb . satu RM80 . klau dua RM119 . kau tak rase mcm murah ke . lps tuh dh beli tuh . aku keluar ar kedai padini tuh . then jalan'' lagi nk carik baju lg lps tuh mmg dh xjumpe doh . lps tuh dlm kete menyesal beli satu jek tadi . Pergh shiall lah puihh . benci sior . balek rumah asyik terpikir jek psl baju tuh . Err oaky dah diam =.=
Thanks for reading . Muahh sikit :*