My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

RESULT ?

heyy heyy . okay eck maybe tau result skit'' kott . perghh takot . seram lah nyahh . haduii niyh yg buad aku rse bergetar jek niyh kan . pheuw aku takott result MATH :( OMG ! Please lah lulus aku xnk ade satu subject pun yg gagal . Please . . . maybe C or D lettew . Eee jangan jangan jangan tp better skit lah drpd E dohh . takpe ape pun redha jek lah dgn result aku nanti . belajar drpd kesilapan ye . I will try my best in PMR next 2 months :) Kalau exam trial niyh xboleh nk score sgt maybe PMR aku boleh score kan ? sape tau . maybe rezeki aku bukan dkt trial . so redha jek lah ek ? bukan nyer boleh putar balik masa pun . klau boleh putar balik masa pun mcm lah aku igt sgale mcam jawapan nyer kan . haha dah Kbye :D
Thanks for reading . Muahh sikit :*