My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

1 week more :o

Salam . Eh pejam celik pejam celik tetiba tinggal seminggu jek lagi nak PMR . Okay sumpah seram + gelisah giler . I really hoping for the best for my PMR exams :) Saya nak sesangat Sejarah , Geografi , Mathematics , Science , Bahasa Melayu , English , Kemahiran Hidup dan Pendidikan Agama Islam dapat A's :) Really really want that gred . Even selama niyh ada subjek yg tak pernah langsung dapat A's sibce Form 1 lagi , tapi harap-harap lah kan this time boleh dapat A's . Tapi kalau berdoa tanpa usaha pun tak guna juga kan . So , I will try my best and study hard all day . Now I realise that the examination is around the corner . Bersedialah , insaflah dan renung-renungkanlah . Anda mampu mengubahnya . Sedarlah anda sebelum anda disedarkan ;) Amboii . haha Btw , wish me luck for my PMR :) Kbye . Salam .
Thanks for reading . Muahh sikit :*