My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

PESANAN AKHIR SEBELUM PMR :)

::Kawan-kawan::
Aku nak minta maaf kalau aku ada buat salah dengan korang especially 3SD :) Kalau selama ni gurauan aku membuatkan korang semua kecil hati ke so sorry lah eyh . Aku tak bermaksud untuk menyakitkan hati korang pun . Kalau kata-kata aku ada buat korang tersinggung ke minta maaf sangat'' eyh . Halalkan segala makan dan minum yang aku selalu amik daripada korang . Kalau aku ada terambil barang korang harap dihalalkan . Please forgive me okay . And wish me luck for PMR anda also good luck for PMR '11 babes :)
::Guru-guru::
Kepada guru-guru yang telah mengajar 3SD daripada awal tahun hinggalah akhir tahun ni , saya disini ingin memohon maaf kepada guru-guru jika saya banyak buat salah dengak guru-guru semua . Halalkan segala ilmu yang telah cikgu curahkan kepada kami . Saya juga berbangga kerana cikgu sabar dalam menangani segala ragam dan perangai saya serta rakan-rakan sekalian . Sekali lagi maaf daripada saya .
Thanks for reading . Muahh sikit :*