My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

FUN :)

Assalamualaikum saya ucapkan kpd para'' pembaca . Cehh mcm ade je org nak bace blog aku yg tak seberapa niyh -.- haha Okay mari kita mulakan . pada hari ini iaitu hari Jumaat bersamaan 9 Seotember 2011 , saya dan rakan-rakan saya mengadakan study group . KONONnya nak buat dekat library awam tuh . Alahh yg dekat situ tuh , tak tau ke . nanti saya bg peta ye . First mereka pergi lah rumah saya sbab kate nyer nk order Mcd . Okay layan . then tetibe dh call Mcd smue tetibe dye kate kene tnggu sampai 2 jam . hotak dye . mmg bejanggut lah kan . then cancel smue yg kteorg order tuh tp saya hanya order kan abg saya punye jek . then dh siap'' semue gerak lah pegi Danga City Mall sb nak makan punya pasal . kedai mamak smue for sure lah tutup kan . then ingatkan nk makan nasi ayam penyet tp kedai yg biase tuh tutup pulak so kteorg makan nasi ayam penyet dekat kedai yg lain . takpe klau dh lapar sedp ke tak sedap mmg bantai jek . haha then dh habis makan semue tahan cab then pegi lah library awam . lpstuh sampia'' jek jap lg library tuh tutup then mmg ngirap jek semue so terpakse lah jalan kaki balik rumah saya . sampai'' rumah jek semue mmg kepenatan giler . so saya pun bagilah mereka semue air :) then start lah belajar . tuh pun dh lewat sb dah pkul 3.30 p.m kott . lepastuh belajar punye belajar . saya keluarkan lah sugar glider saya name dye pip :) kejap lagi . amek kau . mon , nik , intan and ika takut . sumpah mmg bedekak giler . haha syudud jek yg tak takut . bagus betul . haha lepastuh syudud amek video segale bagai lah kan . tapi setelah puas memujuk , akhirnya nik memberanikan diri utk menyentuh sugar glider tuh . tapi dgn perasaan takut lah kan . intan pun berani pegang jugak . ika harituh time raya rumah saya dye dah pegang . tnggal mon jek yg tak pegang lagi . one day eyh mon :) haha Okay lah pembaca sekalian . sakit tangan niyh menaip . haha Kbye :D
Thanks for reading . Muahh sikit :*