My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

Hye

Eh manusia ! nak ckp something boleh ? penting niyh . kalau kau pikir kau nak sakitkan hati aku , nak mainkan perasaan aku , nk jatuhkan aku . aku rse kau silap orang niyh . aku takkan terpedaya dengan kau lah stupid . you are juat like hell . kau tau tak tu ? tak tau eyh ? okay ni aku nak bgtau niyh . kau tuh rupe ade tapi hati kau takde . still tak tau lg ? okay nt aku bgtau ye . kau tu kalau kalau rase aku ni boleh tewas dekat tgn kau tu , aku rase kau lupekan jek lah hasrat kau tu ye . kau tu tau sakitkan hati orang , buat orang menangis all the time dan banyak lagi lah kan . malas nak ckp semua . buat ape nak penatkan tgn aku untuk kau . nanti aku nk jawab PMR mcm mane . kau tu memang pandai berlakon kan ? tapi aku lagi pandai berlakon drpd kau . cuma kau jek yg tak tau . kau jgn ingat kau buat semua tu aku diam jek eyh . kau jgn ingat aku baik dgn kau eyh . aku hanya tunggu masa jek bila nk tikam kau wahai manusia yg tak tau diri . apelah taste kau niyh suke kat perempuan yg umur dye dh lanjut tu . kesian kan kau . kalau kau rase kau tu macam bagus jek kan ape kata kau cermin dulu rupa paras kau tu . agak agak kau dh sedar ke hah ? mesti belum kan . takpe nanti klau rase tak mampu beli cermin , aku boleh belikan . aku beli banyak'' . okay kan ? biar dekat dalam bilik kau tuh penuh dgn cermin , so boleh lah tiap'' hari kau tgk muke kau tu . kalau kau boleh sakitkan hati aku , aku pun boleh sakitkan hati kau . kalau kau boleh mainkan perasaan aku , aku pun boleh mainkan perasaan kau . kalau kau boleh tipu aku , aku pun boleh tipu kau . kalau kau boleh berpura-pura dgn aku , aku lagi lah boleh . ada paham ? kau jangan ingat aku ni perempuan aku tak boleh buat semua tu . habis kau ingat selama ni lelaki jek yg mampu sakitkan hati perempuan . lelaki jek yg boleh mainkan perasaan perempuan . lelaki jek yg boleh control perempuan  . kau ingat kaum prempuan ni ape ? balaci kau ? kuli kau ? hamba abdi kau ? hah ? kau ade otak kan ? cube lah pikir elok'' okay . kalau jadi manusia ni biarlah jadi manusia yg berguna bukan nyer yg tak berguna mcm kau tu . dah boleh paham tak sekarang ? kalau tak boleh lagi , aku tak tau lah kau ni manusia ke binatang . ke kau ni manusia yg bertopengkan binatang ? tuh aku taktau lah kan . wallahualam . tapi fyi kau jgn ingat selama ni aku berdiam diri jek eyh . kau tunggu jek lah satu saat nanti ye . orang kata kalau berani buat berani tanggung .kau berani tanggung ? aku berani jek kalau dah org tu berani tikam aku dulu . so bawak'' lah bertaubat ye . 


*kata-kata ini ditujukan kepada manusia yang tidak mempunyai hati dan perasaan . sendiri mau paham lah ye siape :)
Thanks for reading . Muahh sikit :*