My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

Problems is Sucks -.-

Kenapalah kau ni menjengkelkan sungguh hah ? Cehh ayat aku . Memang dari dulu lagi aku dah agak dah yg kau memang takde erti kata 'ikhlas' dalam kamus hidup kau kan ? I know you better than you know me . Jangan sampai aku jadi jahat . And for your information if aku dah jadi jahat memang takde erti kata 'baik' dalam kamus hidup aku untuk orang macam kau . Do you know that ? Kau dengan keturunan kau semua memang annoying gila beb . Seriously . Jangan nak mencari keburukan orang lain kalau keburukan diri sendiri pun kau tak jumpa lagi . Aku tak hadap dohh dengan kau . You are nothing . There is nothing special on you . You are just a hipocrit person that i ever knew . And you know what ? Forever and always I will hate you . I'm just pretending that I am good with you . But the reality is I'm not FULLSTOP !

#Sorry broken language =.=
Thanks for reading . Muahh sikit :*