My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

TERBAIK (Y)

Oh my seriously dekat sekolah tadi memang gempak gila lah kan . Firstly , memang time masuk kelas tuh bosan gila jugak lah kan . main UNO lah main IPAD lah then tetiba tak tau macam mana main call'' orang . Terbaik (Y) Firtsly , cari lah dekat phone masing'' number'' member lelaki mereka lah kan . Then call guna phone syudud . Maklumlah orang tuh kredit dye taknak cecah RM70 ke atas pulak kan . So thats why lah call guna phone dye lagipun number syudud no one knows ;) Ewahh ayat . haha I think maybe lebih daripada 10 orang kot kita orang lanyak . haha Lepastuh memang berdekak gila ar kan ketawa bagai nak apa . Rasanya bising gila kot kelas time tuh dengan suara kita orang jek . Diorang semua buat hal masing'' . Ada yg gossip lah main UNO lah itulah inilah . Btw memang naice lah harini kan . Seriously gempak (Y) Kbye .
Thanks for reading . Muahh sikit :*