My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

A brand new year :)

Asslamualaikum dan selamat tengah malam :) Pertama sekali saya di sini ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada rakyat Malaysia sekalian . Semoga azam anda pada tahun yang serba baru ini tercapai dan terlaksana . Dengan ini saya berazam bahawasanya saya ingin menjadi anak yang solehah serta taat kepada kedua ibu bapa dan juga guru-guru saya . Saya berazam agar kenakalan saya di sekolah semakin berkurangan dan ketelitian saya semasa pembelajaran semakin bertambah fokus dan bersungguh-sungguh . Dan saya juga berazam agar saya akan lebih tinggi daripada sekarang ini . Saya pendek so kenapa ? Ada masalah ke ? Okay jangan gaduh pasal saya kay ? #perasan Jadi dengan ini saya ingin mengundurkan diri kerana mata saya telah menyuruh untuk tidur dan katil saya telah memanggil . Semoga kita bertemu lagi dalam entry yang berikutnya . Selamat tengah malam . Jaga diri . Assalamualaikum :)

#Psstt ayat memang cannot go lah kan . haha Apa'' pun saya di sini ingin mengundurkan diri dahulu ye . Kay harap maklum :)

Lots of love ,
Aisyah .
Thanks for reading . Muahh sikit :*