My photo
Hey :)Welcome to my simple blog . Hope you like it . Dislikes ? So ? Just go to this icon 'X' and 'click' okay ? Byebye . Oh let me introduce myself . My fullname is Siti Aisyah . You can call me Aisyah or Pendek for short . I'm sixteen this year . Woahh ! So fast getting older . Oh btw I'm Johorean ♥ Nice to meet you . Do visit do read do follow . Most thank you :)

My drawing :)

Heyheyy :) Okay harini kite nak update pasal drawing yg kite lukis petang tadi . Actually kan kite pun tak tahu kenapa tetibe nak melukis . Like seriously duhh . Tetibe rasa macam boring gila then terus amik drawing block then lukis lah gambar berdasarkan sesuatu lah kan . Kite tak boleh nak berimaginasi nanti tak jadik lukisannya . haha Kite ada lukis 2 gambar . Satu gambar bear lagi satu gambar Aditas . Aditas?Alahh yg dalam komik Lawak Kampus tuh lah . Alahaii haha Checi it out :)

This is my first drawing :)

 Okay my first drawing amacam ? haha Takde sebijik sangat kan . Susah duhh ingatkan senang ke nak lukis . haha Teropong nyer tuh actually besar tau tapi terlukis kecil pulak so malas nak padam balik biarkan jelah . haha And kan ada peta kan dekat belakang tuh ? Malas nak lukis peta tuh . Susah kott . haha


This is my second drawing :)
So amacam okay tak my second drawing ? haha Agak kelakar sikit kott . Entahlah Time niyh pun dah ngantuk and lukis pun asal boleh jek . haha Okay okay bye . Next time if rajin kite buad drawing lagi kay ? Kbye :) Thanks for viewing my blog .




Thanks for reading . Muahh sikit :*